יום שני, 9 בספטמבר 2013

מסכמים סמסטר- איך זה לכתוב בלוג?

אחרי 16 פוסטים הגיע הזמן לקצת סיכומים. הרעיון של כתיבת בלוג נראה לי בהתחלה מבהיל. לא היה לי קל כל שבוע לחשוב על רעיון חדש, לחפש חומרים לכתיבה, לשלב את הכתיבה עם העבודות הרבות והמבחנים בקורסים השונים. במשך הזמן התחלתי להתרגל ואפילו להינות מהתהליך.
את הפוסטים נתתי לחברתי הטובה ביותר לקרוא ועל פי הביקורת שלה תיקנתי ושיפרתי. אחד הדברים שלא הצלחתי לעשות ומאוד רציתי היה להעביר את התוויות לדף הפתיחה ולכן בכל פוסט מופיעות התוויות שלו ובתחתית הדף מופיעות כל התוויות.
היו פוסטים שנהניתי מאוד לכתוב כמו הפוסט על הכיתה ההפוכה והפוסט על mooc והיו כאלה שמצאתי את עצמי "נאבקת" כדי לסיים כמו הפוסט על המורה במאה ה-21 (אולי כי זה היה הפוסט האחרון בתקופה מאוד לחוצה).
אני מאמינה שעצם העובדה שהחלטתי לפתוח בלוג לימודי כיתתי בבית הספר בו אני מלמדת מוכיחה שבסך הכל מצאתי את הכלי מועיל, מזמן למידה וחדשני.
שמחה מאוד על ההפוגה שתהיה לי כרגע בכתיבה ומקווה לעמוד בכתיבה השבועית גם בסמסטר הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה