קישור לכתבה בדה מרקר: http://www.themarker.com/technation/gadgets/1.2008262
כמובן שהדבר הראשון שעשיתי היה התנסות בפלאפון שלי ואכן התוצאה היתה נפלאה, אוסף של תמונות וסרטונים מאוגדים לקטע וידאו קצר (כדקה).
השאלה שעלינו לשאול כאנשי חינוך היא כיצד ניתן ליישם אפליקציה זו בתחום ההוראה? היישום הראשון שנראה לי מתאים במיוחד הוא ברמת הכיתה והשכבה, בפן החברתי: צילום תמונות מטיולים (שכן כל התלמידים כיום מגיעים לטיולים הבית ספריים עם פלאפונים) ועריכתם לסרטון וידאו משותף או לחילופין לקיחת נושא לימודי מסויים, הורדת תמונות וסרטונים הקשורים לנושא והכנת סרטון וידאו על ידי התלמידים.
כמו כן ניתן להשתמש באפליקציה גם במחשב וזה מאפשר לנו לערוך סרטונים בכיתות מתוקשבות בנושאים שונים.
כמי שאינה מתמחה בתחום המחשבים ומשתדלת להמנע מהתנסות באפליקציות שנראות לי מסובכות לשימוש, האפליקציה של magisto מאוד נוחה לשימוש ולדעתי מתאימה גם לילדים.
כניסיון ראשון לשימוש בה , בחרנו עינת , שותפתי לעבודה בסביבות למידה פתוחות ואני לשלב את היישום באתר אותו בנינו בנושא יצחק רבין, האיש ופועלו. המשימה שניתנה לתלמידים היתה לבחור תמונות/סרטונים קצרים על יצחק רבין וליצור בעזרת magisto סרטון קצר על האיש.
קישור לאתר: http://www.magisto.com/
קישור לסרטון קצר שהכנתי לדוגמא: http://www.magisto.com/video/agBHZAVbSmIKDUZr
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה