יום ראשון, 5 במאי 2013

אתר עם קסם מסויים- magisto

במסגרת חיפושיי הבלתי פוסקים אחרי אפליקציות לפלאפון שהשימוש בהן "ידידותי ", נתקלתי במאמר באתר דה מארקר על חברת סטארט אפ ישראלית בשם Magisto  שהוקמה בשנת 2009, אשר פתחה יישום וידאו. מספר ההורדות של היישום כיום, על פי נתוני החברה גבוה משבעה מיליון וזה ממקם אותה במקום הראשון ברשימת יישומי הוידאו בפלטפורמת אנדראויד. היישום מאפשר עריכה אוטומטית של תמונות וסרטונים בסמרטפון והוספת מוסיקה כפסקול לוידאו. (קיים מאגר של מוסיקה לבחירה). היישום מאפשר שיתוף מיידי בפייסבוק, טוויטר, יוטיוב ומייל. כמו כן קיימת אפשרות להוספת גרפיקה נבחרת או כזו שמצייר המשתמש לוידאו. הגרפיקה מונפשת ומשולבת אוטומטית בוידאו.

קישור לכתבה בדה מרקר: http://www.themarker.com/technation/gadgets/1.2008262



כמובן שהדבר הראשון שעשיתי היה התנסות בפלאפון שלי ואכן התוצאה היתה נפלאה, אוסף של תמונות וסרטונים מאוגדים לקטע וידאו קצר (כדקה).
השאלה שעלינו לשאול כאנשי חינוך היא כיצד ניתן ליישם אפליקציה זו בתחום ההוראה? היישום הראשון שנראה לי מתאים במיוחד הוא ברמת הכיתה והשכבה, בפן החברתי: צילום תמונות מטיולים (שכן כל התלמידים כיום מגיעים לטיולים הבית ספריים עם פלאפונים) ועריכתם לסרטון וידאו משותף או לחילופין לקיחת נושא לימודי מסויים, הורדת תמונות וסרטונים הקשורים לנושא והכנת סרטון וידאו על ידי התלמידים.
כמו  כן ניתן להשתמש באפליקציה גם במחשב וזה מאפשר לנו לערוך סרטונים בכיתות מתוקשבות בנושאים שונים.
כמי שאינה מתמחה בתחום המחשבים ומשתדלת להמנע מהתנסות באפליקציות שנראות לי מסובכות לשימוש, האפליקציה של  magisto מאוד נוחה לשימוש ולדעתי מתאימה גם לילדים.
כניסיון ראשון לשימוש בה , בחרנו עינת , שותפתי לעבודה בסביבות למידה פתוחות ואני לשלב את היישום באתר אותו בנינו בנושא יצחק רבין, האיש ופועלו. המשימה שניתנה לתלמידים היתה לבחור תמונות/סרטונים קצרים על יצחק רבין וליצור בעזרת magisto סרטון קצר על האיש.

קישור לאתר:  http://www.magisto.com/


קישור לסרטון קצר שהכנתי לדוגמא: http://www.magisto.com/video/agBHZAVbSmIKDUZr

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה